10 zlyhaní zo sveta reklamy, ktoré sú viac ako neodpustiteľné
Cieľom reklamy je upútať našu pozornosť, až na to, že nie vždy vyjde podľa predstáv. Ako sme sa už niekoľkokrát presvedčili, chyby robia aj tie najväčšie značky sveta. Niekedy aj ten najmenší preklep z nich na verejnosti dokáže urobiť poriadnych hlupákov. Pozrite sa na nedostatok úsudku, skúseností a niekedy len obyčajnej smoly.
#1 Počas návštevy u môjho optometristu

#2 Prijímeme vaše životopisy (ozveme sa každému kandidátovi)

#3 Žeby zámerná inštalácia?

#4 Kto má chuť na dovolenku snov?

#5 „Stál som tam, ukazoval naň a smial sa, kým som si neuvedomil, že za oknom sú ľudia“

#6 Zdá sa, že tu niekto nevie počítať

#7 „Kúpil som si billboard na propagáciu svojho podnikania a oni pokazili formátovanie“

#8 Spomedzi všetkých tých ľudí je to práve Horald, ktorý vyčnieva na serióznej reklame

#9 Prečo ma sleduje ten obrovský chlap?

#10 Nechám vám tak dve sekundy na zamyslenie

Ak sa už chystáte objaviť s propagáciou svojej značky na verejnosti, nezabudnite myslieť aj na tie najmenšie detaily. Nech sa vám to nevypomstí ako značkám na tomto zozname.











