15 bizarných prípadov, ktoré museli riešiť technici a servisáci

Práca v technickej podpore rozhodne nie je jednoduchá. Každodenne sa technici stretávajú s dôsledkami chýb, ktoré vznikajú vinou používateľov bez základných technických znalostí – a často aj bez záujmu sa niečo nové naučiť. Nejde pritom len o drobnosti ako zanesený chladič prachom či zle zapojený audio kábel. V mnohých prípadoch ide o vážne problémy, ktoré môžu viesť až k nebezpečenstvu požiaru alebo poškodeniu zariadení. Technická podpora tak musí riešiť nielen technické poruchy, ale aj následky ľudskej nedbanlivosti, ktoré môžu mať vážne dôsledky.

 

#1 Nejakým zázrakom to funguje 

 

#2 Hovorte mi niečo o šťastí 

 

#3 ,,Po rekonštrukcii im nejak nechcel fungovať internet“ 

#4 Padol nám server!

Skúste ho reštartovať.

Ehm, nie je to také jednoduché 

 

#5 Niekto tu riadne improvizoval  

#6 Keď škola nebola otvorená, holub si stihol urobiť hniezdo na dataprojektore 

#7 ,,Choď sa pozrieť, či niečo nie je odpojené…“

#8 Nikdy nepoužívajte limonádu na čistenie počítačovej myši.. 

#9 Zákazník to popísal, že pravdepodobne mu tam niečo horí  

#10 Že vraj je tam niekde preťaženie 

#11 Takto to vyzerá v nemocnici v hlavnej serverovni 

#12 Neviem, ako sa to mohlo stať, no toto nám dnes prišlo  

#13 Je to izba šialeného vedca alebo nejakého hackera? 

#14 Taká klasika… 

#15 Myš mala zálusk na kábliky 

zdroj

Vybrané pre vás:

Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Najlepšie hodnotené
Najnovšie Najstaršie
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre