17 výrobkov, ktoré klamú svojím obalom
Keď si v súčasnosti porovnáme výrobky, ktoré sa predávali aj v minulosti, videli by sme značný rozdiel. Výrobky sú možno len o niečo drahšie, no znižuje sa ich veľkosť, či hmotnosť. Tento jav sa v angličtine nazýva shrinkflation a v praxi sa môžeme stretnúť dokonca aj s „upgradovanou“ verziou v podobe zavádzajúcich balení.
#1 Na obrovskú tubu veľmi málo lepidla

#2 Vyzerá to, akoby toto balenie obsahovalo oveľa viac šípok

#3 Kúpiť 6 a dostať 2 zdarmo je exkluzívnejšie ako kúpiť 8, hoci sa tak bežne predávajú

#4 Obsahuje vitamíny, ale zároveň ich neobsahuje

#5 Keď realita nenaplní očakávania

#6 Zavádzajúce balenie

#7 Človek by čakal viac

#8 Keď si kupujete najmä vzduch

#9 Pringles sú menšie ako kedysi

#10 Porovnanie po mesiaci

#11 Čokoládový nanuk chýba

#12 Dostanete oveľa menej slizu

#13 Súčasnosť v porovnaní s minulosťou

#14 Výrazný rozdiel v hmotnosti

#15 Zbytočne veľké balenie

#16 Nové balenie, ktoré je menšie, stojí rovnako ako to väčšie

#17 Porovnanie v priebehu rokov












