20+ prípadov, keď si zamestnanci poradili s nepríjemnými zákazníkmi po svojom
Každý, kto niekedy pracoval so zákazníkmi, vie, že nie všetci sú milí a slušní. Niektorí si myslia, že môžu povedať čokoľvek – no niekedy sa karta obráti. Ľudia v tomto článku sa podelili o svoje príbehy, v ktorých si poradili s drzými zákazníkmi po svojom. Niektoré reakcie sú geniálne, iné len čisto uspokojujúce – všetky však stoja za prečítanie.
#1

Zhlboka som sa nadýchla a bola som k nim milá. To ich vyprovokovalo ešte viac a začali sa manažérovi sťažovať, že som až príliš milá. Bola to naozaj zábava počúvať.
#2

Keď som pracoval ako rozvozca jedál, celú cestu som trepal plechovku, ktorú si objednal jeden drzý muž k svojmu jedlu.
#3

#4

Keď bol na mňa zákazník nepríjemný, tak som jeho smoothie naschvál rozmixovala len trochu, aby v ňom zostali väčšie kúsky, ktoré sa mu budú zasekávať v slamke.
#5

Ak budeš na svadbe alebo oslave, buď milý na svojho fotografa. Pretože ak sa k nemu správaš drzo, môže sa stať, že si dá toľko námahy a vo Photoshope ti pridá nejaké to kilečko navyše.
#6

Nechal som drzých zákazníkov vložiť si kartu do čítačky a potom som stlačil ESC, aby ju tam museli dať znova.
#7

Kedysi som pracoval v potravinách a ak by boli ľudia ku mne veľmi nezdvorilí, postláčal som im bochník chleba v rukách a zabalil ho do tašky.
#8

Drzý zákazník si objednával telefonicky letenku. Vybral som mu úžasné miesto na jeho 10 hodinovom lete – hneď vedľa záchodov.
#9

Raz som vrátil arogantnému zákazníkovi výdavok v jednocentovkách so slovami, že mu nemám ako inak vydať.
#10

Pracoval som v kaviarni. Keď ma niekto moc vytočil, urobil som mu namiesto obyčajnej kávy bezkofeinovú.











