Na pomerne známom britskom webe Daily Star sa objavil článok s priznaniami pracovníkov z obľúbeného obchodného reťazca, ktorý je známy nielen na Britských Ostrovoch, ale aj u nás. Toto je 8 vecí, ktoré by chceli zamestnanci (britského) Tesca povedať svojim zákazníkom, ale nemôžu.
#8 Neznášam samoobslužné pokladne viac ako vy. A netrpezlivé mávanie výrobkom pred skenerom mi život nijako neuľahčí. Červené svetlo, ktoré nad vami bliká, mi už povedalo, že potrebujete moju pomoc.
#7 Všímame si rutiny pravidelných zákazníkov. Presne tak, Barbara. Vidím, že robíš nákup na týždeň každú stredu o 19:00. Videl som ťa minulý týždeň, týždeň pred tým a týždeň pred tým…
#6 Som za záchranu planéty a poplatok za tašku určite nie je moja vina. Prevraciame očí, keď zákazník obviňuje Tesco z poplatku 30 centov za plastovú tašku.
#5 Dovoľte mi, aby som vás ubezpečil, že môj obed nie je zadarmo. Idete na obed a zistíte, že vám chýba pár centov, takže sa rozhodnete pre hrubý krájaný chlieb vlastnej značky Tesco, ktorý vaši manažéri veľkoryso nechali v miestnosti pre zamestnancov.
#4 Máme frustráciu z ľudí, ktorí sa okolo nás zhromažďujú, keď nám spadne niektoré balenie alebo podobne.
#3 Máme hrôzu požiadať niekoho o občiansky preukaz pri pokladni na overenie veku a potom zistiť, že má aj tak 30 rokov.
#2 Naparovanie sa a krik ma nedostane rýchlejšie k pokladniam. Nejdem pomaly zámerne, je tu rušno.
#1 Viem, že sú tri minúty, kým otvoríme, ale nemôžem odomknúť dvere len preto, že tam stojíte.
Stačí zaplatit za plastovú tašku a už je všetko ok.A tie tony plastov v regáloch (90% obalov je plast.).Aj v nemecku si stačí kúpiť na 1 rok euro 4 za 30€ a už je všetko ok.