Odborníci na marketing bývajú často šikovní a vedia, aké triky na ľudí fungujú. Produktom vedia dať krásny obal, chytľavý slogan alebo vtipný odznak, vďaka ktorým ich vedia rýchlo predať. Aj to je dôvod, prečo bývame často prekvapení, keď danú vec otvoríme. V mnohých prípadoch nasleduje veľké sklamanie a my nechápeme, ako sme mohli na niečo také naletieť. Dnes sme pre teba zozbierali niekoľko podobných prípadov, ktoré ťa síce pobavia, ale zároveň poslúžia ako zdvihnutý prst.
#1 Na obrázku vyzeral fakt dobre, tak som si ho objednal na večeru. Objednávku som spravil okolo 20.20 a jedlo mi doniesli studené asi pred polnocou
#2 Videl som reklamu na lopatu z odolného materiálu. Takto to dopadlo po hodine používania
#3 Mám naparovaciu žehličku, ktorá nefungovala tak, ako má. Preto som vyskúšala ju vyčistiť octom, ako odporúčali. Z nesprávne fungujúcej sa tak stala nefunkčná
#4 Zaujala ma reklama na topánky, ktoré mali byť dostatočne odolné na to, aby som ich mohla nosiť niekoľko rokov. Párkrát som si ich obula a stalo sa toto
#5 Keď naleješ do žehličky voňavú vodu, tvoje oblečenie nebude voňať ako ovocie. Naopak, zničí ti to oblečenie aj žehličku
#6 Dala som na rady ľudí, ktorí zbožňujú tieto topánky. Keď som si ich však obula, bola som, jemne povedané, nemilo prekvapená
#7 Skúšali sme upiecť buchty v tvare lienky
#8 Neviem, čo blokujú, ale 99,8% svetla to určite nie je
#9 Vreckové sudoku
#10 Sestra si to zapojila do telefónu. Po pár minútach prestal fungovať ventilátor aj telefón
S tak prepracovanými reklamami je ťažké niektorým produktom nepodľahnúť. Je prirodzené, že z času na čas máš veľké oči, je však dôležité nenechať sa oklamať. Ak si sa však už nechal/a, aspoň nám zlepši náladu v komentároch.