in

„Brokini“: Duo z Londýna, ktoré sa oblieka do „veselých“ pánskych plaviek

Dvaja miestni „bratia“ sa snažia vziať svet módy útokom svojim novým, nekonvenčným kúskom plážového oblečenia: „Brokini“.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

Tento produkt je „dieťaťom“ Chada Saska a Taylora Fielda a na vlastnej webovej stránke je opísaný ako „dokonalé plavky, vďaka ktorým sa vaši rodičia budú pýtať, kde urobili chybu“.

„Dostávame veľa skvelých spätných väzieb a dostávame veľa negatívnych spätných väzieb, čo považujeme za zábavné,“ povedal Field, ktorý spolu so Saskom navštevoval Medway High School v Londýne, Ontario (pozn. red.: Kanada). Obaja sa neskôr presťahovali do Toronta, kde Sasko stále žije.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

„Ľudia naše plavky komentujú negatívne, napr. že sa musíme viac obávať šírenia „brokini“ ako šírenia COVIDu. Píšu nám: ‚Prečo by si to niekedy vyrobil?‘ A na druhú stranu tiež dostávame spätnú väzbu od ľudí, ktorí hovoria, že na takéto plavky čakali celý život,“ povedal Field v stredu Devonovi Peacockovi z 980 CFPL.

Plavky možno nenechajú veľa na fantáziu, čo môže byť, súdiac podľa marketingu, pointa.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

„Za plavkami s jedným ramenom sa zaručene otočí nejedna hlava. Predveďte svoje 🍆 toto leto štýlovo 🙈,” píše sa na instagramovej stránke Brokini.

Ak vás zaujíma, ako také plavky vznikli, Field cituje rozlúčky so slobodou, na ktorých sa on a Sasko zúčastnili počas svojich 20 rokov: „S našou skupinou priateľov sa ľudia stále pokúšali spájať jeden druhého, pokiaľ ide o bláznivé oblečenie. A nakoniec sme s Chadom prišli s Brokini.“

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

V rozhovore pre BlogTO si Sasko spomenul, že videl na internete wrestlingový trikot a pomyslel si: „Hej, to by mohli byť plavky.“

Field hovorí, že pár začal pracovať na Brokini minulý rok. V tom čase našiel výrobcu a spustil kampaň na sociálnych sieťach.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

„Pôvodne sme vyrobili 250 kusov, ktoré boli v garáži Chadovej mamy, ktorú sme používali ako sklad,“ hovorí. Výroba počiatočného Brokinis stála asi 5000 dolárov.

„Za prvé tri týždne sme predali štyri alebo päť kusov, všetko pre priateľov. O pár dní nám vybuchol mail s množstvom objednávok a teraz sme presunuli väčšinu nášho skladu do väčších priestorov a začíname prijímať ďalšie objednávky.“

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

V posledných dňoch sa Brokini dostávali čoraz častejšie do tlače, okrem iného od BlogTO, BuzzFeed, CityNews, Daily Mail Online, Toronto Sun a Esquire.

„Nemohol som tomu uveriť. Bol som na Esquire.com s Ryanom Goslingom a ďalšími známymi ľuďmi, bola to tá najzábavnejšia vec. Moja žena sa mi smiala ako blázon,“ povedal Field. Brokini sa v súčasnosti dodávajú v dvoch vzoroch, „Bromingo“ a „Fineapple“, za cenu 45 dolárov za kus.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

„Veľa žien naťahuje ruku a hovorí: ‚obliekli by ste si toto?‘ svojim manželom na sociálnych sieťach. Chlapi vždy povedia ‚nie‘ a potom aj tak dostaneme rozkazy od žien, čo je podľa nás zábavné,“ hovorí.

Brokini sa tiež ukázali ako populárne medzi mužmi, ktorí siahli po plavkách na rozlúčku so slobodou, plážové alebo bazénové párty, povedal Field.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Brokinis (@brokinis)

„Išli sme do toho s očakávaním, že sa pokúsime zabaviť a vytvoriť vtipný produkt a uvidíme, či je tu ešte niekto, kto je strelený rovnako ako my,“ hovorí.

„Úprimne sme si mysleli, že Brokini skončia tak, že ich rozdáme priateľom. Ale ukázalo sa, že je tu veľa ľudí ako my, ktorí sa len radi zabávajú, takže teraz sa do toho púšťame naplno.“

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre