Státie v rade akéhokoľvek obchodného reťazca nie je príjemné pre nikoho. Ani pre ľudí a pravdepodobne to nepridá na pohode ani pokladníkom či pokladníčkam. V takomto rade sa však občas udejú prapodivné a nepríjemné veci.
Je dosť možné, že každému z nás sa stala takáto nepríjemná udalosť: stáli sme v rade pri pokladni a začali vykladať na pokladničný pás svoj tovar. Ešte sme nemali vyloženú ani polovicu svojho nákupného vozíka a uponáhľaný zákazník za nami začal vykladať na pás jeho tovar, akoby bol najdôležitejším človekom v obchode. My sme tak nemali dostatočný priestor na „dovykladanie“ všetkých našich artiklov a úplne zbytočne tak vznikla hlúpa situácia.
Istému mužovi sa prihodila presne takáto vec. „Niekedy cítim, že osoba stojaca za mnou je až príliš blízko a dáva mi pasívno-agresívne náznaky, že sa ponáhľa,“ napísal chlapík na sociálnej sieti Reddit. Ten opísal presne rovnakú situáciu, akú sme použili v prvom odseku tohto článku.
„Mal som na výber z dvoch možností. Buď som musel začať vykladať zvyšok svojho nákupu v zbesilom tempe, alebo povedať zákazníkovi za mnou, že som ešte neskončil s vykladaním. Vybral som si tretiu možnosť a nechal som zmiešať dokopy nákupy nás oboch. Priateľu, dnes už nemám žiadnu prácu, nikam sa neponáhľam,“ pokračoval ďalej hrdina príbehu.
„Nechal som situáciu dospieť do momentu, kedy si dotyčný nevšimol, že sa nám naše tovary zmiešali dohromady. Uškrnul som sa na neho a pohľadom mu dal znamenie, že som to urobil naschvál a teraz budeme musieť všetci trpezlivo zvládnuť túto situáciu. Ani jeden z nás pritom nepovedal ani slovo, vo vzduchu visela len naša pasívna agresivita,“ dodal.
Komentujúci pod týmto príspevkom len uznanlivo oslavovali tohto používateľa. Niektorí dokonca prispeli svojimi vlastnými zážitkami. „Presne to isté sa mi stalo, akurát som to vyriešil trocha inak. Pomiešané veci som jednoducho zaplatil a vzal si ich domov. Nejako ich už len použijem,“ napísal jeden z nich. Ľudia sa vždy vedia vynájsť v takýchto blbých situáciách.