Cestovanie lietadlom vie byť vcelku príjemným zážitkom. Prispieť však k tomu musí viacero faktorov. Nebadané turbulencie, príjemné počasie a pokojní cestujúci. Let sa však z ničoho nič môže skončiť predčasne, ako sa o tom presvedčili zákazníci spoločnosti Delta Air Lines.
Let Delta Flight 133 z Amsterdamu do Detroitu bol vo vzduchu asi hodinu, keď sa Airbus A330-300 musel bezodkladne vrátiť na letisko Schiphol. Dôvodom bolo, že cestujúcim začali počas letu z ničoho nič padať na hlavu červíky. Tie „pršali“ z priestorov na uloženie batožín nad hlavami cestujúcich.
Stopy červov viedli k taške istého cestujúceho, ktorá obsahovala okrem iného aj zhnité ryby zabalené v novinách. Posádka lietadla presunula tašku do zadnej časti lietadla, ktoré bolo okamžite vyradené z letovej prevádzky a poslané na čistenie.
Delta Airlines Compensated Passengers Who Got Covered in Maggots Mid-Flight
[With 8k in airline miles & a $30 food voucher. Proly worth looking into a lawyer that works on contigency. I could see a hot coffee McD's coffee jury sending airlines a msg]https://t.co/emAAYnqbEb pic.twitter.com/iuhJciZ61S
— Frank Strong 🤘🏻✒️🗡 (@Frank_Strong) February 16, 2024
Spoločnosť Delta Air Lines potvrdila, že let bol prerušený z dôvodu „nesprávne zabalenej príručnej batožiny“ a dotknutým zákazníkom sa ospravedlnila. Mimochodom, dotyčný cestujúci bol zadržaný a jeho taška bola napokon určená na spálenie.
Našťastie mala letecká spoločnosť dostatok chochmesu a svojich zákazníkov nesklamala. Cestujúci obdržali kompenzáciu zahrňujúcu 8 000 leteckých míľ, kompenzácie za hotelovú izbu a tiež náhradu v podobe stravného lístka v hodnote 30 dolárov.