Ed Sheeran odhalil svoj nový vzhľad a nechal fanúšikov bez slov
Ed Sheeran, britský spevák známy svojím nenápadným štýlom a chlapčenským imidžom, opäť dokázal, že vie prekvapiť. Tentoraz to však nebolo novou piesňou ani prekvapivým vystúpením – ale svojím vzhľadom. Keď sa na verejnosti objavil s úplne novou vizážou, fanúšikom doslova padla sánka. Sociálne siete okamžite zaplavili reakcie, v ktorých sa miešalo prekvapenie, obdiv aj zvedavosť.
Ryšavé vlasy a mikrofón? Znie to ako Ed Sheeran. Ale hitmaker Shape of You nedávno debutoval s prekvapivým novým vzhľadom, ktorý je viac emo ako kedykoľvek predtým. Znovuobjavuje tento celosvetovo zbožňovaný umelec svoj imidž, alebo sa len trochu zabáva?

Spevák zverejnil na Instagrame sériu fotografii. K prvej fotografii, na ktorej má čiernovlasú parochňu inšpirovanú štýlom emo, čierne slnečné okuliare a falošný piercing v perách, napísal: „Skutočne som mal takúto fotku na MySpace, keď som mal 14 rokov.“
Ľudia zaplavili komentáre s podporou a písali veci ako: „Emo Sheeran nebol dnes na mojej bingo karte,“ „Potrebujeme viac emo Eda!!“ a „Všetci sme mali takúto fotku na myspace! Keď sme mali 14 rokov.“

Krátko po svojom príspevku sa popová hviezda podelila o nahrávku, na ktorej prekvapivo spolupracovala s Jimmym Fallonom. Duo, obaja v prestrojení, vyšlo na nástupište newyorského metra, aby predviedlo nezabudnuteľný cover piesne „Pink Pony Club“ od Chappella Roana.
Edov emo vzhľad nezostal bez povšimnutia – rýchlo sa zhromaždili zvedaví diváci, ktorí duo povzbudzovali pod falošným názvom kapely a kričali: „Frat Poison!“

Prevlek a šou boli nie príliš jemnou propagáciou jeho nového albumu Azizam, ktorý vyšiel 4. apríla. Slovo perzského pôvodu „Azizam“ znamená v preklade „milovaný“ a „drahý“, čo dokonale vystihuje romantický text titulnej skladby.
Ak vám to nestačí, ružové srdiečka vo videoklipe k piesni zároveň definujú album plný lásky.

Sheeran je známy svojou záľubou v spontánnych pouličných vystúpeniach, na ktorých sa objavuje na nečakaných miestach v USA, Indii a v celej Veľkej Británii. Tentoraz jeho emócia priniesla obyvateľom New Yorku prekvapivú dávku zábavy počas každodenného dochádzania do práce.
Hoci bola jeho emo premena krátka, zvýraznila jeho hravého ducha a talent na sebaironický humor. Zároveň poslúžila ako šikovné tajné promo, ktoré vyvolalo vlnu mediálneho rozruchu.











