in

Fanúšikovia Coca-Coly si až teraz všimli posolstvo v jej logu

Coca-Cola je bezpochyby jednou z najznámejších značiek na svete. Všetci poznáme ikonický červený obal a biele písmo. V priebehu rokov spoločnosť uviedla na trh mnohé verzie ikonického nápoja, ako diétna kola, kola Zero až po rôzne limitované edície.

Zdroj: Donald Tong/Pexels

Logo bolo vždy upravené tak, aby sedelo ku každému produktu. Napriek tomu si Coca-Cola zachováva svoj jedinečný štýl. Preto sa nemôžeme čudovať, že značky po celom svete sa snažia o niečo podobné, pričom vedia, že hlavná časť je v sile a viditeľnosti loga.

Zdroj: Simon Berry/Flickr

„Firmy nemôžu prehliadať hodnotu, ktorú má perfektné logo, pretože je spojením medzi spoločnosťou a zákazníkmi. Je to to, čo si zákazníci budú najviac pamätať.“ povedal Richard Lau, prezident spoločnosti LOGO.com, líder v oblasti dizajnu loga a marketingovej stratégie.

Zdroj: Scott Spedding/Pexels

Aj keď logo Coca-Coly sa môže zdať len ako štylizovaný názov značky, široký chvost písmena „C“ údajne predstavuje úsmev. Ten má zdôrazňovať posolstvo značky, čo je podľa nich prinášať šťastie a radosť. Richard dodal, že toto jemné posolstvo ostalo dlho nepovšimnuté, ale podvedome vytvára v mysliach ľudí pozitívny vzťah so značkou.

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre