Coca-Cola je bezpochyby jednou z najznámejších značiek na svete. Všetci poznáme ikonický červený obal a biele písmo. V priebehu rokov spoločnosť uviedla na trh mnohé verzie ikonického nápoja, ako diétna kola, kola Zero až po rôzne limitované edície.
Logo bolo vždy upravené tak, aby sedelo ku každému produktu. Napriek tomu si Coca-Cola zachováva svoj jedinečný štýl. Preto sa nemôžeme čudovať, že značky po celom svete sa snažia o niečo podobné, pričom vedia, že hlavná časť je v sile a viditeľnosti loga.
„Firmy nemôžu prehliadať hodnotu, ktorú má perfektné logo, pretože je spojením medzi spoločnosťou a zákazníkmi. Je to to, čo si zákazníci budú najviac pamätať.“ povedal Richard Lau, prezident spoločnosti LOGO.com, líder v oblasti dizajnu loga a marketingovej stratégie.
Aj keď logo Coca-Coly sa môže zdať len ako štylizovaný názov značky, široký chvost písmena „C“ údajne predstavuje úsmev. Ten má zdôrazňovať posolstvo značky, čo je podľa nich prinášať šťastie a radosť. Richard dodal, že toto jemné posolstvo ostalo dlho nepovšimnuté, ale podvedome vytvára v mysliach ľudí pozitívny vzťah so značkou.