Výrobcovia čokolád, keksíkov, jogurtov, čohokoľvek, do čoho sa dá pridať nejaká príchuť, dokonca aj výrobcovia kečupov radi experimentujú s rozširovaním svojich originálnych výrobkov o príchute od výmyslu sveta. Občas sa tieto experimenty vydaria, občas z nich na trh vyjdú ohavnosti, u ktorých sa veľa z nás často čuduje, kto si ich vlastne chodí dobrovoľne kupovať.
V prípade kečupov to doteraz nebolo nejakým spôsobom divoké, kečup sa dá kúpiť pálivý, jemný z normálnych rajčiakov, či napríklad kečup s bylinkami. Heinz si však myslí, že chuť kečupu potrebuje niečo nové. Niečo, čo tu ešte nebolo.
U veľa jedál, ku ktorým sa ako omáčka dá dobrovoľne pridať alebo sa automaticky pridáva kečup, sa často taktiež stretneme s nakladanými uhorkami, či už ako prílohou na kraji taniera alebo schovanými vo vnútri burgera.
Heinz je očividne toho názoru, že ak dokážeme jesť jedlá s kečupom a nakladanými uhorkami dokopy, prečo by nemal byť dobrý nápad spojiť kečup a nakladané uhorky do jednej inovatívnej substancie? A tak vznikol ich nový produkt, kečup s príchuťou nakladaných uhoriek.
Thiago Rapp, hlava marketingu spoločnosti Heinz sa vyjadrila, že ich nápad spočíval v tom, spojiť dve obľúbené chute do jedného, a podľa neho dokázali prísť s receptom, ktorý zákazníkov ohúri.
Či táto príchuď príde do slovenských obchodov nie je zatiaľ známe. Chceli by ste však tento nový kulinársky experiment vyskúšať? A aký produkt je podľa vás najhorším chuťovým prehreškom proti ľudskosti?