Hororový príbeh z Airbnb: Ostal von v daždi bez strechy nad hlavou, 18 hodín čakal na pomoc

Muž zostal uviaznutý v daždi o tretej hodine ráno po tom, čo hostiteľ Airbnb bez predchádzajúceho upozornenia zmenil kód zámku. Zákazníckemu servisu Airbnb trvalo 18 hodín, kým mu ponúkli akúkoľvek pomoc.

Napriek tomu, že hostiteľovi oznámil meškanie letu, neposkytol mu žiadnu pomoc pri prístupe k prenájmu.

Brandon Li, spoluzakladateľ platformy pre pacientov s lekárskym výskumom Power, sa obrátil na platformu X, aby sa podelil o svoj hororový zážitok s Airbnb. Muž zo San Francisca opísal neskorý a daždivý príchod do Anglicka s tým, že predtým poslal hostiteľovi správu o tom, že zmeškal „odbavovacie okno“, čo si vyžiadalo účtovanie dodatočného poplatku napriek tomu, že miesto ponúkalo možnosť samoobslužného odbavenia.

Zatiaľ čo Brandon s priateľmi bezmocne čakali v daždi o pol tretej ráno, rozhodol sa o situácii napísať hostiteľovi. Napísal mu správu, pýtajúc sa na nové heslo k zámku. On mu však odpísal: „Smola. Zmeškali ste registračné okno.“

Brandon mu pritom dal vedieť, že sa omešká, no on napriek tomu zmenil heslo k zámku po tom, ako sa skupina nedostavila včas. O pol tretej ráno a v daždi tak museli vymyslieť plán B.

„Na poslednú chvíľu sme získali izbu v neďalekom hoteli. Medzitým si overujem u hostiteľov, kedy sa môžeme ubytovať na druhý deň. Žiadna odpoveď, napriek tomu, že mi odpovedali na ďalšie otázky,“ vysvetlil Brandon v jednom z mnohých príspevkov, opisujúcich jeho hororový zážitok.

Brandon sa následne skontaktoval s Airbnb Help, oficiálnou linkou podpory spoločnosti, ale po žiadosti o vrátenie peňazí, úhradu nákladov na hotel na poslednú chvíľu a prešetrenie možnej podvodnej činnosti sa dostal do mŕtveho bodu.

„Ich odpoveď je klasická: ‚Môžem kontaktovať hostiteľa a spýtať sa, či je ochotný vám vrátiť peniaze‘,“ napísal Brandon.

Po tom, čo sa Brandon obrátil na AirCover, komplexný ochranný program spoločnosti Airbnb, naďalej ostával v slepej uličke až do chvíle, keď mu o tretej hodine ráno ponúkli, že ho prepoja na jedného z manažérov spoločnosti, avšak až o hodinu. Brandon sa spýtal, či nemôžu zavolať až ráno, no namiesto odpovede mu položili.

O 9:00 ráno sa Brandon zobudil na správu, ktorú mu o 4:30 ráno poslala spoločnosť Airbnb a v ktorej ho informovali, že hostiteľa oslovili, ale v dôsledku toho, že od Brandona nedostali žiadnu odpoveď, tento prípad „uzavreli“.

„Airbnb to s nami vzdala,“ napísal Brandon na X. „Hostiteľ nám stále nenapísal plán, ako sa dnes ráno dostať do bytu. Vyzerá to tak, že si len vezme naše peniaze a nechá nás vyhodených vonku.“

Zákaznícky servis Airbnb bol údajne úplne neochotný a trvalo mu najmenej 18 hodín, kým ponúkol akúkoľvek pomoc. Hostiteľ totiž tvrdil, že sa Brandon s priateľmi neukázali a v dôsledku toho im neumožnil vstup.

Airbnb im odmietlo vrátiť peniaze, hostitelia ich nechceli pustiť do domu a trvalo 18 hodín, kým s nimi bolo konečne niekto ochotný komunikovať. V tom čase už však mali vybavené iné ubytovanie.

Nakoniec sa však dočkali aspoň nejakej nápravy. Hovorca Airbnb informoval Bored Panda prostredníctvom e-mailu: „Boli sme sklamaní, keď sme sa dozvedeli o skúsenosti tohto hosťa, a poskytli sme mu plnú náhradu a poukaz, ako aj ponúkli podporu pri náhrade nákladov na náhradné ubytovanie.“

Zdroj

Vybrané pre vás:

Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Najlepšie hodnotené
Najnovšie Najstaršie
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre