Instagram plánuje zaviesť novú funkciu nepreskočiteľných reklám
Reklamy sú všade a budú všade, či si to želáme alebo nie. Sme konzumná spoločnosť a reklamy sú chlebom naším každodenným, ktoré na nás doslova vyskakujú na každom, či už reálnom alebo digitálnom rohu. A ak vás nahnevalo, keď Youtube začal používať nepreskočiteľné reklamy vo videách, a ste používateľom platformy Instagram, tak vás táto správa pravdepodobne nepoteší.

Instagram testuje novú funkciu „reklamných prestávok“, ktorá užívateľom zabráni nerušene pokračovať v prechádzaní obsahu krátkych videí (takzvaných „reels“) a príbehov, kým si nepozrú reklamu. Túto funkciu zaznamenali viacerí užívatelia a so svojimi zážitkami sa podelili na platformách X a Reddit. Matthew Tye, hovorca Instagramu, potvrdil napríklad pre The Verge, že „reklamné prestávky“ sú skutočne v štádiu testovania.
“Ad Break” ie. unskippable ads now on Instagram
byu/notthatogwiththename inInstagram
Keď užívateľ klikol na ikonu pre viac informácií o tejto funkcii, Instagram poskytol správu: „Reklamné prestávky sú nový spôsob zobrazovania reklám na Instagrame. Niekedy si budete musieť pozrieť reklamu, než budete môcť pokračovať v prehliadaní.“
Comment
byu/notthatogwiththename from discussion
inInstagram
Instagram už teraz zobrazuje sponzorované príspevky a reklamy medzi obsahom, ktorý si prezeráte, či už je to váš hlavný feed alebo reels. Zavedenie nepreskočiteľného reklamného obsahu medzi príspevkami však tento koncept posúva na novú úroveň, a zdá sa, že reakcie na túto úroveň zväčša nie sú úplne pozitívne.
Getting unskippable ad on instagram. How to stop them😭😭😭😭😭😭😭
byu/Illustrious_Cup5768 inInstagram
A okrem nepreskočiteľných reklám sa výkonný riaditeľ Instagramu vyjadril, že sa veľmi zaujíma aj o koncept predplatného. Možno budeme v budúcnosti sledovať podobný vývoj udalostí ako s Youtube, otravných nepreskočiteľných reklám o dĺžke 30 sekúnd sa budete môcť jednoducho zbaviť predplatným Instagramu za bohviekoľko EUR. Pretože dosť nie je nikdy dosť.











