Možno ste si nikdy predtým nevšimli, že v reklamách sú hodinky vždy nastavené na rovnaký čas – malá ručička je na čísle 10 a veľká na čísle 2. Ak si to vygooglite, pravdepodobne zistíte, že sú nastavené na tento daný čas.
Používateľka TikToku Sarah Griffiths o tom natočila video a ukazovala hodinky rôznych značiek nastavené presne na tento čas. Tvrdí, že dôvod je prozaický a je ním to, že to vyzerá ako úsmev. Sarah povedala: „Dôvod, prečo to značky robia je ten, že to napodobňuje tvar úsmevu a oni chcú, aby ste pri pohľade na hodinky cítili pozitívnu emóciu.“
„Tak vás prinútia si produkt kúpiť a dokonca vás naučia spájať si hodinky s pozitívnymi emóciami. Myslím si, že je to naozaj zaujímavé a zároveň keď vidím reklamu na hodinky, všimnem si to.“ Jej TikTokové video má momentálne skoro 60 000 videní.
Viacerí ľudia jej pod video napísali, že si to nikdy predtým nevšimli. „To je skutočne zaujímavé,“ napísal jeden používateľ. „Pracoval som v klenotníctve a je to tak. Všetky vystavené hodinky sme mali nastavovať presne na tento čas kvôli tvaru úsmevu,“ povedal druhý.