in

Obsluha v kaviarni urazila jej dcéru – to, čo sa dialo ďalej, je nevídané

Nestáva sa každý deň, že idete so svojím dieťaťom do kaviarne a vyjdete von s vedomím, že vaše dieťa neznáša celý personál. Žiaľ, presne to sa stalo jednej novozélandskej mamičke.

Pred štyrmi rokmi sa Kimberly Szeová vybrala do kaviarne so svojou rodinou. Usadila sa v podniku na Welles Street s názvom Coffee Supreme a objednala raňajky. Po tom, ako si so svojimi ratolesťami – vrátane vtedy dvojročnej dcérky – objednala jedlo, dostala účet 64,50 USD (60 eur). Namiesto čísla jej stola, však na účtenku zamestnanec napísal „Rodina so strašným dieťaťom“.

Kimberly Sze/Facebook

Mamička sa obrátila na sociálne siete a pridala fotku bločku. Začala tým, že nadávala na kaviareň a žiadala ich, aby trochu lepšie vyškolili svoj personál.

„Napísať na náš lístok ‚Rodina so strašným dieťaťom‘ a úmyselne nám naúčtovať nadmernú sumu… nádhera,“ uviedla v príspevku na Facebooku. „Chodíme sem takmer každý víkend a moja dcéra je slušná a priateľská. Nikdy sme nenechali neporiadok, nikdy nerobila zle, nikdy nespôsobila žiadne problémy a tí istí ľudia, ktorí dnes mali smenu, vždy hovorili, aká je roztomilá a sladká, tak čo vlastne sa to stalo?!“

Photo of Cafe Interior
Autor tejto fotografie je Igor Starkov

Síce odišli ešte skôr, ako dostali jedlo, mamička uviedla, že kaviareň reagovala na jej sťažnosť a boli veľmi milý. Manažér pre potraviny a nápoje spoločnosti Coffee Supreme, Tim Norris, sa pani ospravedlnil a uviedol, že to bolo úplne pod úroveň.

„Nie je to niečo, čo by sme akceptovali ako súčasť pohostinnosti v Supreme,“ povedal pre New Zealand Herald. „Je to úplne pod štandardom, ktorý sme stanovili pre kohokoľvek v spoločnosti, takže sa jej rodine úprimne ospravedlňujeme.“

Mother and Daughter Sitting at the Table Having Breakfast Beside a Dog
Autor tejto fotografie je Ron Lach

Manažér priletel z ďaleka, aby sa s mamou osobne stretol a ospravedlnil sa jej.

Na základe sťažnosti sa kaviareň vyjadrila na sociálnej sieti a uviedla: „Cez víkend sme urobili chybu a urazili zákazníka – mladú rodinu, ktorá si u nás chcela užiť príjemne posedenie. Je nám to nesmierne ľúto a chceme sa verejne ospravedlniť. Ak ste rodičom malých detí, vieme, aké to je, a radi by sme vás zavolali na kávu a koláčik.“

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

1 Komentár
Najlepšie hodnotené
Najnovšie Najstaršie
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre
Lol
7 mesiace dozadu

Niekto nevie ze na zelande sa neplati USD ale NZD, a to ma znacne iny kurz. 36.7€ by to bolo pri dnesnom kurze.