“Fly Me to the Moon” je ľahká a zábavná romantická komédia. Je to tiež úhľadný a pôsobivý film, ktorý nám pripomína úžasné úspechy amerického vedeckého a vojenského priemyslu počas 20. storočia. Pravdepodobne ďalším, nemenej významným príspevkom Ameriky svetu je disciplína marketingu.
Existuje rozumný argument, že tento film samotný je niečo ako propagačný prostriedok pre NASA v čase, keď sa na takéto verejne financované projekty pozerajú skepticky. Marketingový priemysel rýchlo rástol popri programe Apollo.

Rast trhovej spoločnosti bol paralelný s vedeckým a technologickým boomom, ktorý dal vzniknúť najambicióznejšiemu projektu zo všetkých; dostať človeka na Mesiac. Keďže nová technológia zlacnila výrobu tovaru a trhy sa následne nasýtili, výrobcovia museli medzi svojimi zákazníkmi identifikovať nové potreby, ktoré by mohli splniť.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Marketing sa nestal ani tak povolaním, ako skôr životným štýlom. Na konci filmu úspech Apolla 11 znamená, že plánovaný podvod je zbytočný. Zatiaľ čo dnes sa NASA podľa výskumu teší rastúcej podpore americkej verejnosti, len málokto považuje opätovnú návštevu Mesiaca za prioritu.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
A napriek šiestim pristátiam na Mesiaci a 12 prechádzkam na Mesiaci,18 % populácie stále verí, že pristátie na Mesiaci bolo sfalšované. Ako hovorí postava Scarlett Johansson, v tom, čo určite bolo v pláne pre film jeho investorom: „Pravda je stále pravdou, aj keď jej nikto neverí a lož je stále klamstvom, aj keď tomu veria všetci.“