Pracovníci v obchode sú skutočne neospevovanými hrdinami nášho každodenného života. Každý, kto si niekedy vyskúšal prácu v maloobchode alebo v akejkoľvek úlohe zákazníckeho servisu, pozná stres z rozhovorov so zákazníkmi, ktorí sa zdajú byť alergickí na logiku.
Od prefíkaných nakupujúcich hľadajúcich zľavu až po nahnevané fúrie, ktoré sa dožadujú manažéra, keď práve robíte svoju prácu.
Napriek tomu to nie je všetko záhuba a pochmúrnosť; medzi zákazníkmi je poriadna nádielka drahokamov a niekedy sa stretnete s tak zvláštnym momentom, že sa z neho stane anekdota, o ktorej budete rozprávať roky.
Jedna žena sa vydala na internet, aby sa o takýto incident podelila vo videu, ktoré sa stalo virálnym, pričom odhaľuje, že často spomína na toto zvláštne stretnutie so zákazníkmi dlho po tom, čo opustila svoju maloobchodnú pozíciu.
Dani vo svojom videu na TikToku spomína, ako prišla dáma vrátiť klobúk, o ktorom tvrdila, že ho „nikdy nenosila“. Situácia sa zdala štandardná a Dani sa pustila do spracovania vrátenia peňazí, až kým neskontrolovala klobúk a nezistila problém.
Zavtipkovala: „Vytiahla klobúk z vrecka a bol pokrytý gréckym jogurtom. Viem, čo si myslíte. Ako si vedela, že je to grécky jogurt? Vedela som, že je to grécky jogurt, pretože kelímok mala v ruke hore nohami.“
Dani, zmätená bizarnou situáciou, sa pokúsila informovať ženu, že klobúk je celý pokrytý jogurtom, ale zákazníčka trvala na tom: „Ach nie, nikdy som ho nepoužila.“