V dobe, v ktorej môžu sociálne siete značku vystreliť nahor alebo ju dať úplne dole, sa TikTok Shop ukazuje ako zásadný prvok, ktorý by mali podnikatelia používať. Platforma totiž pomáha firmám spájať sa so spotrebiteľmi. Využívajú na to spôsoby, ktoré sú úplne nové a stavím sa, že ste ich ešte nevideli nikde inde.
Keď bol prvýkrát uvedený na trh v Spojenom kráľovstve ešte v roku 2021, stretol sa s veľkým skepticizmom. Tvorcovia však cítili, že tradícia videoobsahu vhodného pre mobilné zariadenia už zachádza až k elektronickému obchodu. Niektorí používatelia dokonca označili TikTok Shop ako „úžasný nákupný kanál.“
Daisy Kelly (25) je tvorkyňa, ktorá na tejto platforme zaznamenala obrovský úspech, keď vyvinula sérum na rast mihalníc bez obsahu hormónov. Cieľom bolo ponúknuť cenovo dostupnú a prírodnú alternatívu k produktom, ktoré už na trhu máme. „Bola som veľmi spokojná. Moja prvotná myšlienka bola natáčať sa a byť súčasťou tvorcovského obsahu.“
„Na TikToku som najprv uverejňovala svoju cestu – svoj príbeh a to, ako som sa k séru na rast mihalníc vlastne dostala. Potom som ukazovala ako produkt používať, predvádzala som svoje výsledky a veľmi rýchlo som si získala svojich fanúšikov a zákazníkov.“