Jedným z hlavných bodov úspešného podnikania je premýšľanie o potrebách vášho zákazníka a poskytovanie výnimočných služieb. Podniky v tejto kompilačke to veľmi dobre vedia.
#1 „Vypýtal som si po tri kúsky z každého druhu omáčky a dostal som ich dokopy 59.“
#2 „Hotel, v ktorom bývam, má sprchy postavené tak, aby ste mali poličku prístupnú aj zvnútra, aj zvonku.“
#3 „Miestne potraviny otáčajú nádobky s orechmi a inými potravinami tak, aby ste videli ich obsah, nie etiketu.“
#4 „Na recepcii našej veteriny majú psie dobroty.“
#5 „Zubná niť, ktorá ukazuje, koľko dní ti ostáva do jej minutia.“
#6 „Som tehotná. Objednala som si syrovú quesadillu a napísala som do objednávky poznámku: „Viem, že je to divné, ale mohli by ste mi k nej prosím pribaliť aj horčicu?“ Toto mi prišlo.“
#7 „Kufor so vstavanou váhou.“
#8 „Fólia, ktorá vám pripomenie, že si ju máte pridať na nákupný zoznam.“ #9 „Žiadal som o ravioli s naozaj neprimeraným množstvom parmezánu.“ #10 „Televízor, ktorý má perfektne vychytanú správu káblov.“ #11 „Nová tlačiareň prišla v plastovom vrecku, ktoré malo aj rukoväť, aby ste ju ľahšie vytiahli.“ #12 „Vypýtal som si toľko orieškov, koľko mi len môžu dať.“ #13 „Objednali sme si pizzu a poprosili sme ich, či by nemohli pre nášho syna nakresliť mačky na obal.“