in

13 prípadov, kedy ľudia zažili úkážkový zákaznícký servis

Jedným z hlavných bodov úspešného podnikania je premýšľanie o potrebách vášho zákazníka a poskytovanie výnimočných služieb. Podniky v tejto kompilačke to veľmi dobre vedia.

 

#1 „Vypýtal som si po tri kúsky z každého druhu omáčky a dostal som ich dokopy 59.“

 

#2 „Hotel, v ktorom bývam, má sprchy postavené tak, aby ste mali poličku prístupnú aj zvnútra, aj zvonku.“

 

#3 „Miestne potraviny otáčajú nádobky s orechmi a inými potravinami tak, aby ste videli ich obsah, nie etiketu.“

 

#4 „Na recepcii našej veteriny majú psie dobroty.“

 

#5 „Zubná niť, ktorá ukazuje, koľko dní ti ostáva do jej minutia.“

 

#6 „Som tehotná. Objednala som si syrovú quesadillu a napísala som do objednávky poznámku: „Viem, že je to divné, ale mohli by ste mi k nej prosím pribaliť aj horčicu?“ Toto mi prišlo.“

 

#7 „Kufor so vstavanou váhou.“

 

#8 „Fólia, ktorá vám pripomenie, že si ju máte pridať na nákupný zoznam.“

 

#9 „Žiadal som o ravioli s naozaj neprimeraným množstvom parmezánu.“

 

#10 „Televízor, ktorý má perfektne vychytanú správu káblov.“

 

#11 „Nová tlačiareň prišla v plastovom vrecku, ktoré malo aj rukoväť, aby ste ju ľahšie vytiahli.“

 

#12 „Vypýtal som si toľko orieškov, koľko mi len môžu dať.“

 

#13 „Objednali sme si pizzu a poprosili sme ich, či by nemohli pre nášho syna nakresliť mačky na obal.“

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre