in

YouTube testuje novú metódu boja proti Ad-Blockom: serverové vkladanie reklám

Podľa vývojára rozšírenia SponsorBlock, ktorý slúži na preskakovanie sponzorovaných segmentov vo videách, YouTube momentálne experimentuje so serverovým vkladaním reklám. Toto riešenie by znamenalo, že reklama bude teraz súčasťou samotného videa, ktoré sa streamuje do vášho zariadenia, namiesto toho, aby bola doručená samostatne na desktopový web alebo mobilného klienta.

Zdroj: Wikipedia

Súčasný prístup umožňuje blokovačom reklám zachytiť a neukázať reklamu alebo ju úplne preskočiť. S novou metódou by reklamy mali byť nerozoznateľné od samotného videa, a žiadne Ad-Blocky by ich tak nemali detekovať a rušiť.

Server-side ad injection predstavuje širší problém pre plné blokovače reklám, proti ktorým YouTube v poslednom roku bojoval rôznymi spôsobmi: zablokovaním prehrávača po 3 vyblokovaných reklamách alebo automatickým preskočením videa na koniec, ak máte v prehliadači aktívne Ad-Block rozšírenie.

What is youtube gonna do when I ignore this?
byu/junkieboy05 inyoutube

Po prehliadačových rozšíreniach sa Google zameral na tretie strany, ktoré sú populárne na mobilných zariadeniach. Ako vždy, Youtube používateľom odporúča predplatiť si YouTube Premium, ktoré ponúka ako jediné správne riešenie, ak nechcete pozerať reklamy.

Zdroj: AdGuard

A ľudia sú, pochopiteľne stále viac a viac pobúrení tým, ako sa spoločnosť aktívne snaží bojovať proti slobode rozhodnutia jednotlivca o tom, či chce byť reklamám vystavovaný a v akej miere, a doslova dojiť peniaze z možnosti nekonečný prítok reklám vo videách zastaviť.

Zdroj: Opera

Intenzita a dĺžka týchto reklám sa totiž rapídne zhoršuje, rovnako ako nenažranosť spoločností ako je Youtube. Obsah týchto reklám dokonca často nie je správne kontrolovaný, a preto sa na platforme často objavia podvodné alebo hazardné reklamy a reklamy so sexuálnym podtónom.

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre