in

Ako „energeťák“ s príchuťou kapustnice. Populárna značka lupienkov vydáva nápoj s bizarnou príchuťou

Žijeme v dobe, v ktorej je možné všetko. Každý z nás pozná nejakého svojho blížneho, čo sa nebojí kombinovať rôzne chute – niekedy s poriadne divokým nábojom. Ako sa však hovorí, proti gustu žiaden dišputát a tak by sme svojich blízkych nemali odsudzovať ani za to, ak si k vyprážanému syru objednajú ryžu.

Zdroj: ABC7 News Bay Area/YouTube

Za čo určite nie sú firmy produkujúce alkoholické, či nealkoholické nápoje odsudzované, je vydanie netradičnej príchute toho, či oného svojho produktu. Niekedy je to skvostné spojenie, ktoré zákazníci vychvália do nebies, no niekedy ide o prepadák. Zaujímavé bude sledovať recenzie na novú Kofolu, ktorá ohlásila tradičnú vianočnú limitovanú edíciu s novou príchuťou rumu, ktorá však neobsahuje alkohol. To si však prívlastok „bizarné“ nezaslúži. Americká firma Doritos totiž zašla ešte ďalej.

Už takmer 60 rokov ponúka táto celosvetovo známa spoločnosť „tortillové čipsy“, ktoré je možné kúpiť aj na slovenskom trhu. Značka má v posledných rokoch silnú marketingovú kampaň a je dosť možné, že sa vo svete opäť výrazne zviditeľní.

Doritos totiž uvedie na trh alkoholový destilát s príchuťou čipsov ochutených syrom Nacho. Firma deklaruje, že zákazníkom doslova ponúkne „ikonickú príchuť syra Nacho vo fľaši“. 42 %-tný alkohol sa bude vyrábať naozaj špecificky, a to pomocou lupienkov a ich extrakciou. Pôjde o špeciálny proces „esencie prostredníctvom vákuovej destilácie“, ktorý sa deje pri nižších teplotách, aby sa „zachovali chute“ použitých surovín.

„Doritos je o narúšaní kultúry a prináša svojím fanúšikom nečakané, odvážne zážitky,“ povedala Tina Mahal, senior viceprezidentka marketingu pre Frito-Lay North America. Veruže pôjde o riadne narušenie kultúry, ale čert s tým, ak to bude chutiť dobre.

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre