in

Khabymu bolo povedané, aby si našiel „skutočnú prácu“, keď prvýkrát začal natáčať videá na TikTok

Na TikToku je veľa ľudí, ktorí sa snažia o úspech a pozornosť. Len hŕstka ľudí však dokáže opustiť svoju každodennú prácu a spoliehať sa iba na príjem z tvorby obsahu na sociálne siete. Khaby Lame je jedným z tých ľudí, ktorí sa vyšplhali po rebríčku tým, že ponúkli svoj jedinečný a vtipný obsah na TikToku.

Preslávil sa parodovaním virálnych „hackových“ videí a jeho výsledky boli vždy skvelé. Bez toho, aby vo svojich klipoch povedal jediné slovo, získal si milióny sledovateľov a ešte viac zhliadnutí. Teraz je najsledovanejším človekom na TikToku a vďaka sponzorovanému obsahu zarába impozantné množstvo peňazí.

Zdroj: Facebook / Khaby Lame

Bolo mu však povedané, aby sa vo svojich začiatkoch uspokojil aj s nejakou obyčajnou prácou. V rozhovore pre Forbes povedal: „Keď som začal natáčať videá, ľudia mi hovorili, aby som si našiel poriadnu prácu. Ale pokračoval som v natáčaní videí, pretože to je to, čo robím rád, aj keď ich nikto nepozeral.“ A teraz ľudia na celom svete poznajú jeho meno a veľmi dobre poznajú aj jeho tvorbu.

@khaby.lame

And be sure to recycle ! We have only one Earth ! 🌎 #learnfromkhaby #comic

♬ suono originale – Khabane lame

Značky s ním spolupracujú a využívajú jeho obrovskú platformu na presadzovanie svojich produktov. Forbes uviedli, že niektoré spoločnosti sú ochotné zaplatiť Khabymu až 750 000 dolárov, aby predstavil ich produkt len v jednom videu. Nie je to zlý spôsob, ako si zarobiť na živobytie, najmä ak vezmeme do úvahy, že influencer zo Senegalu sa objavil vo videách po boku Toma Cruisa, Roberta Downeyho Jr. a Matta Damona.

Zdroj: Facebook / Khaby Lame

Forbes tiež odhaduje, že Khaby za posledný rok zarobil viac ako 16,5 milióna dolárov po tom, čo sa spojil so značkami ako napríklad Hugo Boss. Ale Khaby nezoberie peniaze len tak od hocikoho. Vie, že jeho obsah môže ľudí určitým spôsobom ovplyvniť, takže si dáva veľký pozor na to, s kým spolupracuje. 23-ročný mladík povedal: „Väčšinu žiadostí odmietam. Chcem pracovať čisto a svedomito. Nikdy som nepracoval s alkoholovou spoločnosťou, cigaretami alebo čímkoľvek, čo je pre ľudí zlé, pretože ma sleduje veľa detí.“

Zdroj: Facebook / Khaby Lame

Začiatkom tohto roka sa spojil so Štátnou farmou a marketingová šéfka spoločnosti Alyson Griffinová pre Forbes povedala, že dostať ich meno do povedomia Khabyho sledovateľov bola pre nich obrovská príležitosť. „Super Bowl sledovalo 115 miliónov ľudí,“ povedala. „Naše hlavné video na TikToku s Khabym malo 220 miliónov videní, plus neuveriteľné množstvo lajkov, komentárov a zdieľaní.“

ZDROJ

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre

15 dizajnérov, ktorí mysleli na každý detail

15 fotografií jedál, ktoré ti pravdepodobne dvihnú žalúdok