in

Kuriér si pomýlil poháre – pri doručovaní jedla odovzdal zákazníkovi niečo úplne iné

Keď sa pustíte do svojho vymodleného jedla, ktoré k vám išlo polhodinu, či už ide o hamburger alebo vyprážané kurča, určite si k nemu dáte aj nejaký nápoj. Mliečny koktejl je často dobrou voľbou, až do chvíle, kým si neuvedomíte, že je to vlastne teplý moč. To asi nie je nápoj, ktorým chcete zapiť jedlo.

ABC4 Utah/youtube

Presne to sa stalo jednému mužovi z Utahu, keď sa začiatkom týždňa rozhodol dopriať si jedlo z donášky. Caleb Woods si objednal hranolčeky a mliečny koktejl z Chick-fil-A, ale rýchlo si uvedomil, že niečo nie je v poriadku. Keď sa napil z nápoja, hneď mu prišlo zle.

„Keď som po doručení začal jesť svoje jedlo, vložil som si do doručeného pohára slamku a napil som sa,“ povedal rozzúrený zákazník. „Čoskoro som zistil, že pohár, ktorý mi doručil vodič, bol teplý pohár s močom.“

Woods povedal, že okamžite zavolal vodiča k sebe domov, aby ho konfrontoval s celou situáciou.

Vodič sa skutočne vrátil do domu, pričom zábery z Woodsovej domácej bezpečnostnej kamery ukazujú dosť intenzívny moment, keď sa vodič opäť stretáva so zákazníkom.

 

„Pomýlil si si poháre, lebo, akože, kámo, je to plné moču,“ počuť Woodsa, ako drží pohár. „Uvedomuješ si, že je to moč?“ dodal.

Vodič odpovedal, že má v aute dva polystyrénové poháre, ale pomýlil si, ktorý z nich je na mliečny koktejl a ktorý na moč. Ďalej povedal, že často jazdí dlhé hodiny bez prestávky na WC, čo znamená, že často používa pohár ako toaletu.

Woods kontaktoval donáškovú spoločnosť, aby sa pokúsil získať svoje peniaze späť, ale nedostal takú odpoveď, v akú dúfal.

„Myslím, že cena objednávky bola asi 25 dolárov. Vrátili mi 18 dolárov, čo je skutočná cena jedla,“ povedal Woods. „Nevrátili mi poplatok za doručenie ani prepitné, ktoré som dal.“

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Grayfang Industries (@drgrayfang)

 

Spoločnosť po tomto nechutnom incidente vydala vyhlásenie, v ktorom sa uvádza: „Okamžite sme prijali opatrenia voči vodičovi a ukončili sme s ním zmluvu.

„Sme v kontakte so zákazníkom, aby sme sa mu ospravedlnili, a školíme zástupcu, ktorý bol predtým v kontakte so zákazníkom.“

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre