in

Manažér sa tváril, že vyhodil zamestnanca po tom, čo sa na neho zákazník sťažoval. Neuveríte, čo sa stalo potom

Manažér sa rozhodol dať zákazníkovi presne to, čo chcel a donútil ho tak urobiť správnu vec. Reč je o manažérovi, ktorý predstieral, že vyhodil zamestnanca, ktorý omylom poslal zákazníkovi nesprávny tovar. Celá udalosť mala prekvapivý koniec. Píše Boredpanda.

pixabay.com

Omylom poslal nesprávnu vec

Celý incident sa začal tým, že zamestnanec poslal zákazníkovi nesprávnu vec. Povedať, že zákazník bol týmto omylom otrávený, by bolo slabé slovo. Manažér sa mu promptne ozval a navrhol vrátiť peniaze za poštovné, uhradiť náhradu a dodať správny produkt v čo najkratšom čase. To však zákazníkovi nestačilo.

Požadoval výpoveď

Nespokojný zákazník požadoval, aby manažér ihneď vyhodil tohto zamestnanca. Ten podľa manažéra urobil drobnú chybu a aj to kvôli tomu, že majú momentálne v obchode rušné obdobie a veľmi veľa objednávok, čiže jednoducho môže dôjsť k omylu.

Image by cookie_studio on Freepik

Manažér zohral scénku 

Pre kontext, incident sa odohral 2 týždne pred Vianocami. 

„Drahý zákazník, vďaka. Ďakujem Vám. Veľmi si vážim Vaše naliehanie, aby mal prípad následky. Už dlhšie som hľadal dôvod, prečo prepustiť Steva a vďaka Vám to konečne môžem urobiť. Nie ste prví, kto sa sťažoval. Vďaka Vašej sťažnosti som mohol dať Stevovi výpoveď! Vážne ho to mrzelo. Dokonca trochu plakal a spýtal sa ma, ako som mohol byť po štyroch rokoch tak bezcitný a vyhodiť ho 2 týždne pred Vianocami, najmä keď som vedel, že je jediným zdrojom príjmu v jeho rodine, ktorá sa skladá z dvoch detí a jeho postihnutej manželky. Jednoducho som mu povedal, že nahneval nesprávneho zákazníka. Prepáč, Steve, tento rok Santa tvoje deti asi nenavštívi. Och a samozrejme nemá nárok na odstupné,“ napísal manažér zákazníkovi.

Zároveň mu poďakoval, že pomohol spoločnosti ušetriť peniaze a za odmenu mu ponúkol, že spoločnosť uhradí jeho 8 dolárovú objednávku. 

pixabay.com

Zákazník sa ospravedlnil

Zákazníkova odpoveď na seba dlho nenechala čakať a v dlhom e-maili sa neustále ospravedlňoval. Ospravedlnil sa dokonca toľkokrát, že nebolo ťažké predstaviť si ho, ako sa v polovici rozplakal.

Podľa jeho odpovede bol v šoku a nemal slov na to, ako mohol manažér niekoho vyhodiť tak krátko pred Vianocami a ešte si myslieť, že urobil správnu vec. Doslova prosil manažéra, aby prijal Steva späť.

Steve sa na celom incidente pobavil

Manažér si samozrejme neprečítal odpoveď sám, ale prizval k sebe aj Steva, s ktorým sa na e-mali dobre pobavili. Dokonca tak, že sa manažér rozhodol uložiť si svoj pôvodný mail a skúsiť ho použiť znova, aby mohol dostať rovnakú reakciu.

Zároveň prezradil, že on a Steve sú dobrí kamaráti a veľmi si ho váži, takže by ho nikdy v skutočnosti neprepustil.

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre