in

Muž utratil 22 tisíc eur za kostým vlka – už sa viacej necíti ako človek

„Keď sa pozriem do zrkadla, vidím vlka.“

Japonec, ktorý minul 19 000 libier (22 000 eur) na kostým vlka, hovorí, že keď si oblečie oblek pripomínajúci život, „už sa necíti ako človek„. Toru Ueda je majiteľom na mieru vyrobeného sivobieleho obleku dravca a povedal, že namiesto toho, aby strašil svojich susedov, si ho rád oblieka, aby si doma oddýchol a zabudol na svoje problémy.

VESA Channel/youtube

Tridsaťdvaročný diaľničný inžinier z Tokia pre denník The Times povedal, že tento kostým nenosí na maškarné večierky ani na cosplay, ale radšej si ho užíva v súkromí.

„Keď si oblečiem kostým, mám pocit, že už nie som človek,“ povedal Ueda pre The Times. „Som oslobodený od ľudských vzťahov. Všetky druhy problémov, ktoré súvisia s prácou a inými vecami – môžem na ne zabudnúť.“

Ueda si kostým objednal u spoločnosti Zeppet, špecializovanej na výrobu a modelovanie, ktorá zvyčajne poskytuje kostýmy a postavy pre televízne reklamy a filmy. Jeho výroba trvala spoločnosti 50 dní.

RadyWolf/youtube

„Keď sa pozriem do zrkadla, vidím vlka, a to je veľmi dojímavé,“ povedal Ueda. „Nie som vlkolak – to je druh príšery a ja nie som príšera.“

Predtým, ako sa Ueda prezliekol za vlka, povedal pre webovú stránku Zeppet: „Vďaka mojej láske k zvieratám od detstva a niektorým realistickým zvieracím oblekom, ktoré sa objavili v televízii, som sníval o tom, že raz budem jedným z nich. Pri záverečnej skúške som v zrkadle žasol nad svojím premeneným ja. Bol to moment, keď sa mi splnil sen.“

Potom dodal: „Môj príkaz „vyzerať ako skutočný vlk kráčajúci po zadných nohách“ bol – mierne povedané – náročný, ale kompletný oblek vyzeral presne tak, ako som si predstavoval. Nielenže špecifikácie dokonale pokrývali všetky moje preferencie, ale ventilačné štrbiny pre pohodlie nositeľa a zariadenia, ktoré umožňujú nositeľovi obliecť si ho bez pomoci, mi ukázali, že dizajnéri venovali veľkú pozornosť pohodliu nositeľa.“

RadyWolf/youtube

Chcel, aby bol jeho kostým vlka čo najrealistickejší, a tím Zeppet sa s ním trikrát stretol a vymenil si s ním viac ako 40 e-mailov, aby sa to podarilo. Spoločnosť Zeppet, ako uviedol denník Mail, uviedla, že zaznamenala nárast počtu zákazníkov, ktorí si objednali kostýmy a viac ako 50 ľudí požiadalo o podobné kostýmy ako Ueda na osobné použitie. Spoločnosť vyrába aj „klony domácich zvierat“ pre zákazníkov, ktorí chcú mať reprodukciu svojich zosnulých domácich miláčikov.

Predtým, ako sa Ueda prezliekol za vlka, sa dostal na titulky novín pre svoj psí kostým. Na to, aby vyzeral ako drsná kólia, minul 12 000 libier (14 000 eur) a na YouTube zverejňoval videá, v ktorých robil psie veci – napríklad chodil do parku.

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre