in

Muž zdieľa trojslovnú odpoveď, ktorá mu okamžite priniesla vysnívanú prácu

Keď príde pohovor na novú prácu, väčšina ľudí trávi hodiny prípravou odpovedí na často kladené otázky, aby na svojho anketára zapôsobili. Jednému kandidátovi sa však podarilo zapôsobiť na svojho potenciálneho zamestnávateľa priznaním, že nepoznal odpoveď na položenú otázku.

Zdroj: StartupStockPhotos/Pixabay

Keď sa podelil o to, ako mu úprimnosť pomohla zabezpečiť si vysnívanú prácu, pre Quora povedal: „[Ten, kto vedie pohovor] povedal, že dva tucty ďalších uchádzačov sa ho pokúšali presvedčiť o svojej pravde, ale keďže som priznal, že nepoznám odpoveď na danú otázku, dostal som prácu. Naučil som sa, aké dôležité je poznať svoje obmedzenia.“

poznámka redakcie: Trojslovná odpoveď bola I don´t know. (Neviem.)

Zdroj: 089photoshootings/Pixabay

Ďalší opýtaný povedal, že mu pomohlo to, že si so sebou vzal pero, aby si počas rozhovoru robil poznámky. „Dva dni po pohovore mi zavolali a ponúkli mi prácu. Som si istý, že to bolo preto, že som prišiel pripravený s perom a ukázal, ako vážne veci beriem. Vezmite si so sebou pero!“ naliehal.

Zdroj: kaboompics/Pixabay

Iný opýtaný použil jednoduchú predajnú stratégiu, aby získal svojho potenciálneho šéfa. „Na konci pohovoru som povedal: ‚Dobrý predajca nikdy neodíde bez toho, aby požiadal o predaj, takže…mám tú prácu?‘ Keď ma najali, povedali mi, že to bolo preto, že som mal dosť sebadôvery, aby som požiadal o prácu na konci pohovoru. Žiadny iný kandidát to neurobil. Keďže som išiel prvý, zasadil som očakávanie, že každý dobrý predajca urobí to, čo ja, a všetci ostatní zlyhali,“ povedal.

Zdroj: StockSnap/Pixabay

Ďalší opýtaný povedal, ako ich dcére ponúkli prácu po niekoľkých jednoduchých pravdách, ktoré zaistili, že sa odlišuje od ostatných. „Uchádzala sa o prácu modelky na opaľovací produkt. Bol tam rad perspektívnych modelov. Keď prišli na pohovor, každý z nich povedal nejakú verziu: „Mali by ste ma najať, pretože som zábavný, a rád sa bavím. Ona však povedala: „Váš produkt sa mi veľmi páči. Používam ho často a rada by som vám pomohla s jeho predajom.“

Či by tieto stratégie pomohli aj vám nie je také isté. Jedno však určite pomôže: BYŤ ORIGINÁLNY!

ZDROJ

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre