in

Počas letu zostal uväznený na toalete lietadla, letuška mu popod dvere poslala lístok

Správanie v lietadle je horúcou témou rozhovorov na internete, ktorá dokonale rozdeľuje veľkú časť internetu. V posledných mesiacoch mnohí opísali svoje cestovné dilemy. Nuž, mysleli ste si, že to, čo zažili oni, bolo zlé. Ale tento konkrétny incident to všetko poriadne prevalcoval.

Cestujúci spoločnosti SpiceJet mal nedávno veľmi nepríjemný let po tom, čo takmer celý čas sedel zatvorený na toalete.

Nemenovaný cestujúci muž bol v utorok (16. januára) viac ako hodinu uväznený na toalete lietadla letu SG-268, ktorý podľa Indian Express odštartoval z letiska v Bombaji o druhej hodine ráno. Cestujúci zo sedadla č. 14D odišiel na toaletu hneď, ako sa na palube lietadla zapli značky bezpečnostných pásov.

white plane flying over gray clouds
Autor tejto fotografie je Leio McLaren

Čakala ho však skutočná nočná mora. Nemohol sa dostať z toalety, pretože sa neotvárali dvere.

„Cestujúci bohužiaľ uviazol vo vnútri toalety približne na hodinu,“ uviedla nízkonákladová letecká spoločnosť vo svojom vyhlásení. Posádka a mnohí ďalší ľudia na palube sa pokúšali cestujúceho z toalety vyslobodiť, ale zdalo sa, že nič nepomáha.

Cestujúci bol na toalete počas pristávania. Pochopiteľne, bol z celého tohto utrpenia v panike, a tak palubný personál zasunul pod dvere lístok v snahe cestujúceho upokojiť.

Tento lístok sa po celej dráme stal virálnym.

@ShivAroor/X

„Pane, snažili sme sa zo všetkých síl otvoriť dvere, avšak nepodarilo sa nám to,“  bolo napísané na lístku. „Nepodliehajte panike. O niekoľko minút pristávame, preto prosím zatvorte vrchnák komody, sadnite si na ňu a zabezpečte sa. Hneď ako sa otvoria hlavné dvere, príde inžinier. Nepodliehajte panike.“

A presne to sa aj stalo, keď lietadlo pristálo, nastúpili dvaja inžinieri a rozbili dvere. Po vyslobodení muža zo zajatia na toalete mu bola poskytnutá okamžitá lekárska pomoc.

Autor tejto fotografie je Kristoffer Trolle

Keďže príbeh cestujúceho sa dostal na titulné strany svetových novín, letecká spoločnosť mu vrátila peniaze v plnej výške.

„Spoločnosť SpiceJet ľutuje a ospravedlňuje sa za nepríjemnosti spôsobené cestujúcemu,“ uviedla spoločnosť  vo svojom vyhlásení. „Cestujúcemu bude vrátená plná suma.“

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre