Zákazník sa podelil o svoje znechutenie po tom, čo automat na samoobslužnú pokladňu požadoval 22-percentné prepitné po transakcii dvoch položiek. Športový fanúšik sa zúčastnil zápasu a nakukol do samoobsluhy, aby si kúpil dva nápoje – jeden fľaškový Bud Select a jeden Smartwater.
Keď zdieľali obrázok samoobslužného automatu na Reddite, povedali: „Na samoobslužnej pokladni ma požiadali o prepitné pri loptovej hre, ktorá je už aj tak drahá.“ Podľa ich obrázka tieto dva nápoje vyšli na 18,48 USD (14,97 £) s dodatočnou daňou vo výške 1,92 USD (1,56 £), takže celkový účet bol 20,40 USD (16,53 £).
Okrem toho ho samoobslužný pokladničný automat požiadal, aby nechal buď 18%, 20% alebo 22% prepitné – a keď túto požiadavku zrušil, tvrdí, že sa to znova objavilo a požadovalo rovnaké sumy. Zákazník z Missouri dodal: „Je tam napísané ‚prepitné pre pokladníkov?‘. Hovorí sa o zamestnancovi, ktorý tam len tak stojí.“
Zatiaľ čo väčšina používateľov kritizovala obchod za programovanie samoobslužnej pokladne, iní zdieľali svoje znechutenie nad jeho drahými cenami. Jeden používateľ povedal: „Platíte 9 dolárov za vodu? Nebola iná alternatíva?“ Ďalší používateľ dodal: „Pravdepodobne používajú rovnaký program ako reštaurácie.“
Vo vyhlásení britskej pošty, ktorá ponúka turistom návod na to, ako sa prepitné vo svete líši, sa uvádza: „Vo väčšine Európy je prepitné veľmi bežné.“ V mnohých prípadoch je len zabudované do časti účtu – veľmi podobne ako v Spojenom kráľovstve.