in

„Cestovanie po mape je nudné, len keď vaša hra je nudná“ hovorí riaditeľ pripravovanej hry Dragon´s Dogma 2

V dnešnom svete obrovských RPG titulov s masívnymi mapami je úplne normálne, že nám vývojári šetria čas a uľahčujú herný život takzvanými Fast Travel bodmi na mape, konkrétnymi miestami na mape, medzi ktorými sa dá jednoducho cestovať behom pár sekúnd. Človek tak napríklad v hre Assassin´s Creed Odyssey, ktorá má naozaj obrovský herný svet, nemusí stráviť polku herného zážitku len cestovaním na koni a na lodi hore dole.

Zdroj: Princeton University

Väčšinou nejde o to, že by v hre popri cestovaní na koni alebo v aute nebolo čo robiť. Občas je misia jednoducho na druhej strane celej mapy a predstava, že by tam mal človek so svojou postavou cestovať 20 minút jednoducho nie je úplne atraktívna.

Zdroj: Steam

Riaditeľ vývoja hry Dragon´s Dogma 2, Hideaki Itsuno, má však úplne iný názor. Podľa neho je jasným ukazateľom, že je samotná hra nudná, ak sa v nej hráč nudí práve pri cestovaní z bodu A do bodu B. Aby si hráči užívali nepoužívanie akýchkoľvek foriem urýchlených cestovaní, musí vývojár manuálne cestovanie urobiť dostatočne zábavným a prekvapivým.

Už v prípade hry Dragon´s Dogma 1 bol Fast Travel navrhnutý trochu limitovaným spôsobom, a štúdio tvrdí, že pre Dragon´s Dogma 2 ho navrhli ešte limitovanejšie, aby bol hráč nútený objavovať svet.

Zdroj: PlayStation

V hre bude napríklad možnosť najať si povoz, ktorým sa budete môcť nechať previezť z jedného mesta do druhého, bude vás to však niečo stáť a po ceste môžete naraziť pokojne aj na niekoľko nepriateľských útokov či barikád.

Zdroj: Steam

Okrem toho sa bude dať opäť používať Fast Travel kamene Ferrystones z Dragon´s Dogma 1. Tie si hráč musel kúpiť vždy v pároch, jeden kameň položiť na cieľové miesto a druhý kameň použiť vtedy, keď sa chcel na cieľové miesto z akéhokoľvek iného bodu na mape vrátiť.

Zdroj: Capcom

Každopádne, Hideaki Itsuno sľubuje, že cestovanie jeho mapou v Dragon´s Dogma 2 v žiadnom prípade nebude nudné a cieľom jeho tímu bolo práve vytvoriť svet, v ktorom si samotný hráč ani nespomenie, že by si chcel herný zážitok uľachčiť nejakými Fast Travel bodmi.

Zdroj: Capcom

Či sa to štúdiu naozaj podarilo a ako veľmi budú hráči nadšení by sme sa mali dozvedieť čoskoro, plánované vydanie hry je zatiaľ pripravované na 22. marca tohto roku.

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre